Lipscore

Lipscore gör det superenkelt för dina kunder att lämna betyg och recensioner som resulterar i över 20% svarsfrekvens. Sökmotorer plockar upp detta och din webbtrafik ökar. Detta tillsammans med ett ökat förtroende för varumärket och sociala bevis, ger dig ett recept för försäljningsframgång.

Just nu har Edge ett sommarerbjudande på 50% om man aktiverar avtalet under juni månad 2021 missa inte detta.

Lipscores plattform förklaras i 4 enkla steg:
Snabbt och enkelt att komma igång: Lipscore integrerar med alla dina försäljningskanaler på nolltid. Använder du Litium, Jetshop, Magento, WooCommerce, Shopify, eller någon annan e-handelsplattform? Då kan vi hjälpa dig.

Recensionsförfrågningar på autopilot: När en kundorder är klar så schemalägger Lipscore automatiskt recensionsförfrågningar som skickas över e-post och SMS, förfrågningarna skickas sedan ut när dina kunder är mest benägna att svara.

Du får recensioner: Med ett enda klick i SMS- eller e-postinbjudan delar din kund sin recension enkelt med automatisk inloggning.

Din försäljning växer: Den felfria användarupplevelsen gör det superenkelt för dina kunder att lämna betyg och recensioner som resulterar i över 20% svarsfrekvens. Sökmotorer plockar upp detta och din webbtrafik ökar. Detta tillsammans med ett ökat förtroende för varumärket och sociala bevis, ger dig ett recept för försäljningsframgång.

För att se priser och villkor

Logga in eller bli medlem

Om Lipscore

Lipscore hjälper onlinebutiker och kedjor att samla in kundrecensioner. Företaget är mest känt för sin effektiva lösning för att samla in produktrecensioner, men har också en avancerad lösning för att mäta den övergripande shoppingupplevelsen (service recensioner). Lösningen fungerar både online och i fysiska butiker. Lipscore har sitt huvudkontor i Oslo (Norge), men har ett eget team som endast arbetar med den svenska marknaden. Grundades 2016. Lipscore används av varumärken som Scorett, Jernia, Telia, The Body Shop och hundratals andra.